Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok internetového obchodu www.divestore.sk
Záručné podmienky a reklamácie - uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady
Záručná doba a záručný list
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom. Záručná doba je uvedená u každého tovaru v jeho popise, ak uvedená nie je, platí záručná doba podľa zákona. Pokiaľ k danému výrobku existuje záručný list, potom je vystavený v deň predaja tovaru. V prípade, že záručný list neexistuje, slúži ako záručný list daňový doklad.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takomto prípade nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať.
Vada, ktorá vznikla neodbornou montážou nemôže byť uznaná. Zákazníkom, ktorí tovar či službu používajú pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom alebo službou, nie je záručná doba stanovená občianskym zákonníkom. V tomto prípade záručnú dobu stanovuje konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba platná podľa právnych predpisov v SR je určená iba pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti (nákup na IČ).
Reklamácia
V prípade, že zákazník objavil na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale vadou samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru.
Postup reklamácie
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode www.divestore.sk, informuje o tom dodávateľa osobne, písomne poštou alebo emailom , pričom uvedie: typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu, popis závady a svoje spätné kontaktné údaje. Následne bude zákazník informovaný o ďalšom postupe. Postup reklamácie sa riadi podľa jednotlivých výrobcov. Tovar je možné reklamovať osobne vo Veľkých Úľanoch, Kpt. Jána Nálepku 866/18. v dobe po-pia 10:00-16:00 hod alebo zaslať k reklamácii poštou v originálnom obale alebo vo vyhovujúcom prepravnom obale. Ing. Imrich Tóth AJWA. neručí za prípadné mechanické poškodenie pri preprave pred prijatím reklamovaného tovaru. Reklamovaný tovar nemožno zasielať na dobierku - takto zaslaný tovar neprijímame a vraciame späť odosielateľovi!
Vybavenie reklamácie
Dodávateľ či servisné stredisko posúdi oprávnenosť reklamácie chyby na tovare a po posúdení vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom o spôsobe vybavenia reklamácie. Následne bude zákazník vyzvaný k vyzdvihnutiu reklamovaného tovaru. Prípadne bude zaslané za odplatu poštou. Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona tridsaťdňová
Záver
Všetky prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s právnym poriadkom platným v SR.
|